tisdag 9 augusti 2011

Nytt till mamma-garderoben del 2

Som jag skrev nedan fanns det inte många butiker i Stockholm som sålde mammakläder. Jag lyckades ändå hitta en hel del kläder som jag kan ha i höst och här kommer några av dem:

Tre snygga t-shirtar från Mamalicious.

Fyra enfärgade t-shirtar från Mamalicious, perfekt att ha på jobbet i höst!

Jag hittade två fina tunikor (den ena ser ni till höger) på MQ som passade perfekt till gravidmagen. Jag köpte även den fina ljusrosa toppen till vänster och ett par andra plagg från MQ. Allt på rea dessutom!

10 kommentarer:

  1. Fina mamma-kläder! Spec tunikan längst ner! =)

    SvaraRadera
  2. snygga mammakläder..trevligt med reapriser dessutom ;)
    kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Fina kläder!
    Perfekt att kunna hitta det på rea dessutom:-)

    Kram Kram

    SvaraRadera
  4. Å vilka fina mammakläder.. Skönt att hitta på rea dessutom!

    SvaraRadera
  5. Så härliga kläder! Du har så liten söt mage så :)

    Sv: vad mysigt att ut och handla... Skulle egentligen oxå behöva lite saker till spjälsängen men får bli lite längre fram tror jag..

    Ha en fin kväll :)

    SvaraRadera
  6. Så bra med så mkt fina mamma kläder! =)

    SvaraRadera
  7. Åh, kul med kläder! Jag skulle också behöva tunikor, massvis. Är allt jag kan ha och hittar ändå inga byxor jag kan ha så det är bättre med klänningar och tunikor och strumpbyxor till.

    SvaraRadera
  8. Så himla fin du är i din mage!
    O tunikorna var ju kanonfina.Tyckte själv att det fanns så himla lite o välja på när man var på smällen...KRAMAR

    PS Tack snälla du!Kul att du gillade bilderna!

    SvaraRadera
  9. Vilka fina mammakläder!

    Det är gruppinskolning på dagiset där Hugo går och det tar 2 veckor innan de riktiga "dagis-dagarna" drar igång:) Så spännande att se hur han beter sig och hur nyfiken han är;)

    SvaraRadera