onsdag 31 augusti 2011

Dagens fråga

Idag är det den sista augusti. De flesta av oss är igång med jobb eller skola och luften är kyligare och klarare nu. Augusti är sista riktiga sommarmånaden, men eftersom jag är gravid är det första gången på mycket länge (om någonsin) som jag ser fram emot hösten. Det gör mig inget att sommaren är slut, för jag längtar så mycket till december när vi får träffa vår lilla skatt!

Men nu undrar jag förstås hur du tänker när vi nu går in i september månad imorgon. Känns det sorgligt, vemodigt eller helt enkelt ganska skönt?

Ser du fram emot hösten?


12 kommentarer:

  1. Den senaste var det mest reklam i tyvärr, men gillade verkligen babyproffsens gratisbox. Man fick både blöjhink, skedar, nappflaska och annat smått och gott helt gratis! Så den rekommenderar jag! Kram

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack så jätte mycket! :) Gillar att kolla in i din blogg, måste ju lägga till dig på bloglovin.. Kanske lägga till varandra om du gillar att kika in i min? :)

    Jag ser både fram och inte fram mot hösten. Dels att jag inte tycker om kyla men man kan ha snygga kläder och det är riktigt fint mode till hösten! :)

    kram

    SvaraRadera
  3. Sv: Ska lägga ut bild när jag e klar:)

    Vilken fin blogg du har! va bra att det inte var något farligt när du var inne på sjukhuset! Vila nu och ta det lugnt:)
    Kram

    & jag ser inte fram emot hösten! förutom tända ljus och filmkvällar.

    SvaraRadera
  4. Jag håller med dig :) Jag ser fram emot hösten och vintern och allt spännande som kommer ske! Dessutom är det skönt att få det lite svalare nu när man bara blir större och större hela tiden ;)

    Hoppas ni har en mysig kväll! Kram

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag ser fram emot hösten för jag gillar när det blir mörkare på kvällarna och man kan krypa upp i soffan under en filt och tända en massa ljus. KRAM!

    SvaraRadera
  6. Jag har gruvat mig för att sommaren ska ta slut. Men nu när det inte är så mycket att göra åt saken så ser jag faktiskt emot hösten. Inte rusket med de kalla härliga klara dagarna!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Nej jag längtar inte spec eftersom jag snart börjar jobba efter min mammaledighet :(
    Det enda jag gillar är mys med tända ljus och fina höstkläder typ...

    SvaraRadera
  8. Jag älskar hösten, då kommer alla myskänslor fram och då är det okej sitta uppkrupen i soffan med film och gottinamnam :)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag är lite tudelad.... gillar hösten på ett sätt (mys i soffan med tända ljus, promenad i skogen en fin höstdag, plocka svamp) Sen gillar jag höstmodet, jag gillar kläder och höstkläder är kul :-)

    Men jag brukar alltid bli lite höstdeppig när det blir för mörkt.... mörkt när man går upp på morgonen och mörkt när man kommer hem från jobbet.

    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag är i allmänhet inte så peppad på hösten - förra året t.ex. hade jag precis varit på en lång resa och hösten var bara grå och tråkig.

    Men i år är jag helt sjukt peppad på hösten! Det ska bli så roligt med allt jobb och annat roligt som händer från nu fram till nyår! :)

    SvaraRadera
  11. Klart jag ser fram emot hösten (och vintern), men samtidigt har sommaren försvunnit alldeles för fort.
    Hinner jag bara fixa lite hemmamys så blir det dock perfekt! Och så hoppas vi på en underbar höst med mycket sol och lite regn!

    SvaraRadera
  12. ÅH jag har verkligen längtat till hösten de senaste veckorna nu :D

    SvaraRadera