fredag 19 augusti 2011

Hemma igen

Ojojoj, vilka dagar det har varit! Jag (och ca 300 personer till) reste iväg tidigt igår imorse. Jag hamnade bredvid en f.d. kollega på bussen och vi pratade non-stop i två timmar, vilket alla andra i bussen också gjorde så ljudnivån var fruktansvärd... Under de här två dagarna har vi sedan pratat, diskuterat, köat, ätit mat, lyssnat på föreläsningar, pratat, suttit i seminarier, fikat, planerat, reflekterat, utvärderat, gått promenader och dansat (!).

Det var jättekul att resa iväg allihop, och det har verkligen funnits tid att lära känna varandra bättre och bli tajtare som arbetslag! Men att vara bland så enormt mycket folk och umgås så intensivt som vi har gjort tar verkligen på krafterna. Det har varit roligt och givande med dessa två studiedagar, men nu otroligt skönt att vara hemma igen!


3 kommentarer:

  1. Hej! Låter som att du har haft intensiva men givande dagar. Hoppas du får en lugn och skön helg. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hihi låter som att det bjöd på lite utav varje... kan tänka mig att det är skönt att va hemma igen efter alla roligheter och allt nytt du fått ta in :)

    SvaraRadera
  3. Intensivt! Men jag måste erkänna att jag saknar det...

    SvaraRadera