onsdag 24 augusti 2011

Without you

Den här veckan är D i London. Visst går det bra att vara ensam några kvällar, men jag förundras alltid över hur mycket vi saknar varandra när vi är ifrån varandra.

Redan första kvällen fick jag ett underbart sms från min man som började med "Det är helt SJUKT vad mycket jag saknar dig älskling!" Jag är så lycklig över att vi har varandra! Vi har varit tillsammans i tio år och ändå är vi så kära i varandra, och saknar varandra så mycket när någon av oss är bortresta. Det är faktiskt häftigt att man kan längta efter någon så att det nästan gör ont, trots att man träffades bara något dygn tidigare.

Jag älskar dig över allt annat min fina man!


3 kommentarer:

  1. Vad härligt att känna så! :-) Jag saknar också min kille när han är borta!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det är en härlig känsla att även få sakna någon man älskar, när man vet att man få träffas inom ett par dagar igen.

    Fint skrivet!

    Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint du har skrivit! Visst är det jobbigt att längta efter någon man älskar men när man väl ses igen så är det ju så underbart. Önskar dig en fin dag. KRAM!

    SvaraRadera