söndag 7 augusti 2011

Gravidpaket

När vi var i Stockholm gjorde de reklam precis överallt för gravidpaketet från Allt för föräldrar. När jag kom hem skickade jag efter paketet, men döm av min förvåning när jag såg vad paketet innehöll. Det var visserligen en kupong på gratis body från Kapp Ahl - vilket inte är helt fel. Men annars var det bara reklam för olika företag. Konstigt att satsa så mycket på marknadsföring och sedan skicka ut ett paket med så klent innehåll!

Snart är det förresten dags för tävling här på bloggen - så håll utkik!

12 kommentarer:

  1. Usch trist med massa reklam och tråkiga broschyrer! Hoppas det är en fin body iaf =)

    SvaraRadera
  2. Visst var det trist innehåll...
    och visst måste man anmäla sig eller skicka efter det gravidpaketet?! Fick ett hemskickat adresserat till mig helt utan att vara gravid får nån månad sen...
    Måste varit nån i min närhet som tyckt att jag blivit lite rund! ;)

    SvaraRadera
  3. Hihi, vad skoj att du gissade på det just ikväll ;) Gå in och kika bloggen nu får du se...

    Vad skoj med en tävling!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Fick också hem det, skittöntigt ju. Snacka om att missbruka ordet paket... =)

    SvaraRadera
  5. Åh vad spännande, ja då kanske det blir två små i december :)
    Vad tråkigt med paketet. jag hade också tänkt skicka efter det då jag sett all reklam men nu kanske jag struntar i det då.

    SvaraRadera
  6. Hej vänen

    Va roligt med lite gratis saker, en body är perfekt :)

    Tänkte tipsa dig goboken.se, där väljer du en välkomst paket anpassande för barnets ålder eller för nyfödda barn.Du registrerar dig och får hem paket, helt gratis, inte ens porto kommer. Titta in på deras sida.

    Kram /Marieta

    SvaraRadera
  7. Det var änna snålt ja!
    Tror att det är Libero som har ett bra paket annars.Grattis till graviditeten förresten!
    Så himla roligt!

    SvaraRadera
  8. Cissi: Ja, man måste beställa paketet. Konstigt att du fick det hemskickat ändå!

    Johanna: Verkligen! :-)

    Marieta: Tack för tipset, Goboken kanske har ett bättre paket än Allt för föräldrar! :-)

    Jannie: Ja, det har jag också hört! Tack så mycket! :-)

    SvaraRadera
  9. Eller hur är det ett superdåligt paket! Bodyn kändes ju som det enda vettiga.

    SvaraRadera
  10. Jag blev också riktigt förvånad och lite besviken (om man nu får bli det över gratissaker) över deras gravidpaket. Kändes sådär.

    SvaraRadera
  11. Jag tyckte det var bra. Var ju gratis haklapp från lingon och blåbär, bodyn från kapp Ahl, fotobok från önskefoto och värdecheckar på Weleda och mom2mom, bara att man måste hämta ut/beställa det själv och inte får det som fysiska produkter. :)

    SvaraRadera
  12. Fast den gratishaklapp måste beställas och portot överstiger vad en haklapp kostar i affär. Nu ingår inte heller några produkter från Weleda.

    SvaraRadera