torsdag 25 augusti 2011

Dagens









Klockan:
17:14
Känner mig: tokförkyld, annars glad!
Kläder: randig tunika och svarta leggings
Hår: uppsatt i tofs
Undran: Varför hör de inte av sig från MVC när det är dags för nästa besök?
Lyssnar på: Adele
Min morgon: Tidig
Min dag: Det har varit en bra dag på jobbet idag, några incidenter och några stressiga moment, annars har barnen varit goa och jobbet har känts roligt!
Nu: Kommer D snart hem och han köper med sig sushi som vi ska lyxa med på en vanlig torsdagskväll!
Gillar: Min gravidmage och såklart att D kommer hem ikväll!
Gillar inte: När barn är elaka mot varandra.
Insikt: Som förstagångsförälder ska man tydligen veta när det är dags för nästa BM-besök samt ringa och boka in tiden själv. Jag var hos min barnmorska i vecka 6 och 8. Sedan var det ultraljud i vecka 18 och sedan dess har jag inte hört något. När jag idag ringde för att höra när vi ska få komma till MVC nästa gång sa hon att jag borde ha bokat in tiden för längesen! Nåväl, nu har vi fått en tid imorgon i alla fall!

4 kommentarer:

  1. Skönt att gubben din kommer hem ikväll, allt är mkt mysigare när man är två!!

    har ni/ska ni ta reda på om det är en pojke/flicka?
    ha en härlig kväll ! kram på dig

    SvaraRadera
  2. Vid mina två graviditeter har jag aldrig behövt boka in nästa besök själv, utan fått ett nytt datum vid besöket.

    Hoppas att allt är bra!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig dagens blogg, har nog aldrig sett denna formen av dagens. Jag gillar den! Vad det gäller besöks bokandet, så är det inget jag känner igen hellet. Båda mina graviditeter har det besöket bokats in vid inskrivningen samtidigt som vi bokade ultraljudet. Hoppas det går bra imorgon.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. O här har jag alltid fått ny tid bestämd under besöken. Skönt att slippa ringa och boka själv ;-)

    SvaraRadera