torsdag 18 augusti 2011

Studiedagar

Första arbetsveckan efter semestern började med tre dagar i barngrupp. Fullt ös hela dagarna med andra ord. Klockan 07.15 imorse satte vi oss istället på en buss för att åka iväg på studiedagar torsdag och fredag. Alla kollegor från min förskola och ca 250 andra kommunalt anställda åker iväg för att bli klokare i ett par dagar. Jag kan tänka mig att det blir intensivt att umgås med mina kollegor två hela dagar (jag ska dessutom dela rum med en av dem), men det ska bli roligt att komma iväg och göra något helt annat!

Ha en bra dag!



2 kommentarer:

  1. ha det riktigt bra på studiedagarna o jag hoppas att de fyller på med roligheter o nya kunskaper :)
    kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Så spännande! Är det en övernattning? Hoppas det blir lite lugnt också för dig o magen! :-)

    SvaraRadera