söndag 14 augusti 2011

Godmorgon!

Idag är det söndag och söndagsångesten börjar komma smygande. Det är ju inte vilken söndag som helst heller, det är den sista dagen på semestern för min del. Det är alltid kluvet att gå tillbaka till jobbet. Vi har haft en underbar semester och jag borde väl känna mig nöjd, men jag skulle ändå kunna tänka mig ett par veckor till...

Jag försöker fokusera på allt som är positivt istället. Det ska bli roligt att träffa alla kollegor, och alla underbara barn! Det blir spännande att komma igång på den nya avdelningen, och dessutom är det bra att hösten kommer igång så att det fortare blir december och vi får träffa vår lilla skatt!

Vi tänkte i alla fall avsluta semestern med att bjuda
hem goda vänner till oss på kräftskiva ikväll! Det ser jag fram emot!


PS Ni glömmer väl inte att tävla om ett valfritt smycke från Esperansa
här?

5 kommentarer:

  1. Rekomenderar den absolut!! Väldigt bra, lättsam men ändå lite djupare och samtidigt superolig! :D

    SvaraRadera
  2. Ja du får försöka tänka positivt. Och sen när du har din bebis kommer du ju få va hemma länge och bara njuta av den underbara tiden! :)

    SvaraRadera
  3. Godmorgon! Det är nog bra att försöka inrikta sig på det positiva. Hoppas du får en bra första dag på jobbet. KRAM!

    SvaraRadera
  4. Jag skulle också kunna ha "några" veckor semester till men man får vara glad åt det man har och alla minnen man fått under sommaren :)

    SvaraRadera
  5. Hanna: Ja, så är det ju! Den här höstterminen blir lite kortare och jag har verkligen något att se fram emot! :-)

    Tina: Tack så mycket! :-)

    SvaraRadera