måndag 15 augusti 2011

Första dagen

Idag började jag jobba igen efter semestern. Det är alltid lite motigt när semestern är slut och höstterminen drar igång, men det gick helt ok ändå. Vi har haft en ganska lugn dag eftersom inte alla barn är tillbaka än, men jag kände mig ändå fruktansvärt trött när jag cyklade hemåt efter arbetsdagen. Det tar på krafterna att vara i barngrupp igen! För att inte tala om hur ovant det är med den ljudnivån... Men jag har ett underbart jobb med alla goa barn! Idag fick jag kommentaren "Jag tycker så mycket om dig Vanilla!"



2 kommentarer:

  1. Ja, tänk om vi vuxna kunde va lite mer spontana på det sättet! Va glad man skulle bli!

    SvaraRadera
  2. Mysigt att få höra sådana fina kommentarer:-)
    Hur många barn har ni på den avdelning du jobbar?

    Kram Kram

    SvaraRadera