fredag 1 oktober 2010

Dagens

Klockan: 16:37
Känner mig: lite nere trots att det är fredag
Kläder: Mysig grå tunika och svarta leggings
Hår: Utsläppt, lockigt
Undran: Hur ändrar man negativa tendenser bland kollegorna?
Lyssnar på: The Killers
Min morgon: Tidig, klockan stod på 06.00
Min dag: En av de sämre på länge faktiskt, dålig stämning mellan mig och min kollega
Nu: Blir det en mysig fredagskväll med film och taco
Gillar: Att jag har en underbar man som stöttar mig genom allt
Gillar inte: min kollega just nu och att hon gör att det inte känns roligt att gå till jobbet längre...
Insikt: Kollegor betyder otroligt mycket och i en mindre personalgrupp på bara tre personer kan det vara totalt avgörande om en person är negativ...

4 kommentarer:

  1. Trist med negativa kollegor. Hoppas att nästa vecka blir bättre. Roligt att ni äter tacos för det har vi precis gjort :)

    Trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Madde: Ja, verkligen! Tack för omtanken.

    Tacos är nog den vanligaste maträtten på fredagar i svenska familjen, eller vad tror du? ;-)

    Detsamma! Kram

    SvaraRadera
  3. Stackare. Skickar en stor kram och hoppas att helgen ger dig perspektiv på tillvaron och en stor dos positiv energi som du kan sprida över på din kollega. Hon verkar behöva en dusch av omsorg och kärlek.

    Kram

    SvaraRadera
  4. You go girl! Energislukare hittar man tyvärr i vår vardag titt som tätt. Stå på dig bara! Styrkekram

    SvaraRadera