fredag 8 oktober 2010

Dagens

Klockan: 18:59
Känner mig: lite sjuk igen
Kläder: Mörklila klänning och leggings
Hår: Utsläppt och blött
Undran: Hur många har reflekterat över att oktober är en rosa månad?
Lyssnar på: The Fray
Min morgon: Konstigt nog ganska dålig, kände mig sjuk och inte alls på humör trots att det var fredag och jag hade haft sovmorgon!
Min dag: Intensiv då flera i personalgruppen var borta
Min kväll: Stängning på jobbet, när jag kom hem tog jag ett avkopplande bad
Nu: Ska vi laga chili med tortillatrassel och titta på Idol
Gillar: att den intensiva veckan är avklarad
Gillar inte: att jag inte hunnit med träningen den här veckan
Insikt: För femtielfte gången fick jag den här insikten igår: Det blir aldrig som man har tänkt sig... (inlägg om det kommer imorgon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar