tisdag 26 oktober 2010

Dagens

Klockan: 18:58
Känner mig: mycket bättre och det känns skönt!
Kläder: Mörkrosa Nike-tröja med svarta mjukisbyxor till, fancy va?
Hår: Uppsatt i tofs
Undran: Hur kommer det att gå med mitt nya företag?
Lyssnar på: tystnaden
Min morgon: lugn och skön morgon eftersom jag är sjuk. Sov till klockan åtta och åt en lugn frukost innan jag satte mig framför datorn.
Min dag: ganska bra trots förkylning och risk för att bli totalt uttråkad. Jag har jobbat lite med nya företaget och sedan myst med filmer hela eftermiddagen.
Min kväll: en kort promenad med älskade mannen för att få lite luft. Skönt att känna frisk luft för första gången på ett par dagar...
Nu: Blir det soffan igen, för att vila upp mig ordentligt så jag orkar med alla prövningar som morgondagen innefattar...
Gillar: att förkylningen gick över så fort!
Gillar inte: att sjukdomarna fortsätter härja på mitt jobb, tydligen är en av mina kollegor sjuka nu, så vi blir en personal kort imorgon IGEN! Sanslöst!
Insikt: Det är alltid tråkigt att vara sjuk, men trots att man känner sig helrisig och trots att man absolut inte känner för att vara hemma så kan det bli två ganska bra dagar trots allt, och man får en chans att komma tillbaka till jobbet mer utvilad och piggare än på länge (hoppas jag!).

1 kommentar:

  1. Hoppas du är fylld av kraft och energi imorgon! Hej då förkylningar! Kram

    SvaraRadera