lördag 2 oktober 2010

Min favorit

Vi skippade filmen och såg på kvalfinalen i Idol och det var kul att se så många bra framträdanden! Jag har verkligen våndats hela kvalveckan för att programmet har känts så B! Idolerna har varit nervösa och medie-otränade, Jihde har sagt den ena grodan efter den andra och juryn kunde inte prata svenska. Gång på gång talade de om att det är Sveriges största musiktävling, men så har det inte känts under veckan! Igår blev det äntligen ändring på det! Det var bättre framträdanden, Jihde var mindre pinsam och juryn hade bättre repliker!

Det var som sagt många som var bra igår, Olle och Minnah t.ex. Men min stora favorit från igår kväll är Linnea. Hon har en unik röst som passade perfekt till låten hon valde och hon gjorde ett helt fantastiskt framträdande! Vilken energi och vilken känsla!

Vem var er favorit igår?


5 kommentarer:

  1. Jag har sju favoriter i finalen och igår var Minnah bäst av dessa. Annars gillar jag Jay, Geir, Daniel, Elin, Linnea, Minnah och mr Weise :-)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att Elin var bäst igår, hon har också bra energi på scenen! =)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att svensk Idol är det mest pinsamma program.Jag skäms själv för deras skull när jag tittar på det. Men Olle var bra.

    SvaraRadera
  4. Marieta: Haha, men när fredagsfinalerna kommer igång är det väl inte så pinsamt? Bara då och då! ;-)

    SvaraRadera