lördag 23 oktober 2010

Myslördag

Igår när jag kom hem från jobbet hade jag inga planer för helgen. Det kan vara ganska skönt ibland. I förmiddags gav jag mig dock iväg redan klockan tio för att fixa lite på stan. Jag träffade en av mina bästa vänner och hennes två gullungar. Vi började med en långfika. Att fika med barn är inte alltid lätt, men idag gick det strålande! Vi hann prata massor medan barnen åt pannkakor, lekte och var nöjda! Sedan tog vi en vända på stan. Jag kunde inte låta bli att köpa leksaker till barnen och sedan shoppade jag loss på Esprit. Jag förstår inte vad det är med mig, jag bara shoppar och shoppar... Jag får verkligen ge mig nu, men oj vad roligt det är!

Snart blir det fika med kompisarna som vi reste till Ecuador med! Sedan åker vi och handlar tillsammans och ikväll blir det trerättersmiddag och kanske ett glas vin till.

Jag njuter av helgen, hoppas att du gör detsamma!

3 kommentarer:

  1. Jag har bakat muffins och en chokladfudgekaka som vi har fikat på. Mysigt att sitta hela familjen tillsammans.
    Imorgon kanske jag måste ta tag i några "måsten" men idag är myslördag.

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig dag!

    SvaraRadera
  3. Det låter som en jättebra lördag! :-)

    SvaraRadera