torsdag 28 oktober 2010

Jag har fått paket...

Idag var jag på jobbet tidigt, tidigt. Det kändes som om bara jag var vaken, men det är klart att en och annan bil var ute och körde. Jag var galet trött efter det sena arbetet igår kväll... men nu är dagen avklarad och jag har en lite lugnare eftermiddag/kväll framför mig.

Jag kan väl bara säga som så att jag har fått ett paket. En leverans som jag har väntat på mycket länge. När jag öppnade kuvertet från Posten stod det "IMPORT". Spännande, spännande!

5 kommentarer:

  1. oh ja! :D can't wait!

    SvaraRadera
  2. Tycker oxå det är spännande! När tänker du dela med dig? ;)

    Kramis

    SvaraRadera
  3. raspberry: :-)

    Mira: Så snart jag bara kan! Förhoppningsvis om en vecka ungefär! :-) Kramar

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas det handlar om vad jag TROR att det handlar om!!!!:-)

    Kram och trevlig helg:-)

    SvaraRadera
  5. Ska bli så spännande när du kommer igång...

    SvaraRadera