söndag 31 oktober 2010

Min söndag

Den här dagen blev lite annorlunda mot hur jag hade tänkt mig. Jag trodde att det skulle bli en hemma-dag med massor av jobb. Istället åkte vi och hämtade sushi och lunchade hos min fina kusin och hennes man. Att äta sushi till lunch har vi aldrig gjort förut, men det gick bra det också! Därefter skulle våra män jobba ihop och för min del blev det kusin-häng hela eftermiddagen och massor av bus med hennes tvillingpojkar på drygt ett år. Vi mumsade god chokladkaka, tröstade barn, torkade banan från kläder och tittade på barnprogram och dåliga tyska tv-serier.

Söndagskväll framkallar alltid en gnutta ångest hos mig, trots att jag trivs med mitt jobb! Jag ska försöka få lite (eget företags) jobb gjort nu innan det blir kvällsmat och mys i soffan (själv antar jag eftersom mannen förmodligen kommer att jobba hela natten).

Ha en bra kväll!


Sushi till lunch på en söndag.

2 kommentarer: