lördag 9 oktober 2010

Vänner

Tänk att det ska vara så svårt att hitta tid för sina vänner. Jag har många vänner som betyder mycket för mig, och många vänner som jag har pratat med och sagt "Vi MÅSTE ses snart!". Men så rullar livet på, heltidsjobb, träning, familj och i mitt fall företagande. Och så blir det inte av. Jag har en lång lista med fina vänner som jag vill träffa inom snar framtid. Men det gäller att inte känna sig stressad över det tror jag. Man får träffa en vän i taget (eller flera samtidigt) och uppskatta tiden med dem just då istället för att bekymra sig över alla andra vänner som man inte har hunnit med.

Idag ska jag åka hem till en av mina allra bästa vänner och jag ser verkligen fram emot att sitta i hennes kök igen, med en stor kopp te framför mig, barnen springandes runt oss och bara prata tills vi inte orkar prata mer!

2 kommentarer:

  1. Hej, tack så jättemycket! Kul att höra!
    Ha en fin helg du också! Mvh/ rebecca

    SvaraRadera
  2. Det blir härliga diskutioner och "inte hålla med" men till slut kommer vi till en sanning :)

    Väntar på dig vännen!

    SvaraRadera