fredag 15 oktober 2010

Fredagkväll

Vad skönt det känns att den här veckan är över. Barnen på förskolan är underbara, men vi har haft det lite kämpigt den här veckan. Barnen har varit förkylda och därför ganska hängiga. En av mina kollegor har dessutom varit hemma tre dagar och då har vi fått klara oss utan vikarie...

Idag slutade jag så tidigt som halv tre och sedan tog jag bussen in till stan. När jag närmade mig "min" hållplats var jag väldigt nära att trycka på knappen. Så skönt att bara komma hem och krypa upp i soffan med en kopp te. Men nej, jag åkte vidare och tog en välbehövlig runda på stan. Jag behövde gå till min optiker och jag behövde verkligen investera i en vinterjacka som jag kan ha på jobbet. Efter några timmar på stan gick jag hem med tunga kassar, värkande ben och skrikande mage (ja, min mage kan faktiskt skrika efter mat...)

Jag känner mig nöjd med mina trötta fredagsinköp (jag publicerar bilder senare). Nu ska jag och D göra egen pizza och titta på Idol.

Ha en riktigt skön fredagskväll!


2 kommentarer:

  1. Jag behöver oxå en vinterjacka! Vi har oxå gjort egen pizza ikväll! Haha tvillingsjälar va :) Ha en bra helg nu. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Det hade jag! :-)

    SvaraRadera