tisdag 5 oktober 2010

Jobbig jobbvecka

Hej på er alla fina läsare! Hoppas att ni har det bra!

Tisdag innebär lång dag på jobbet för mig. Det känns som om man är mitt uppe i allt på jobbet, men ändå är det bara tisdag, inte ens halvvägs. Men annars har jag haft en ganska bra tisdag, trots att det inte löst sig helt och hållet i personalgruppen. Men det blir i alla fall bättre för varje dag så jag hoppas att vi är tillbaka snart och att det känns roligt att gå till jobbet igen!

Ibland kör allt ihop sig och det har det gjort den här veckan. Jag har långa dagar på jobbet men framför allt inga lediga kvällar. Träningen kan jag bara glömma, träffa vänner eller jobba med det egna företaget likaså. Jag har två stängningar, ett kvällsmöte, en planeringskväll och en föreläsningskväll som står på schemat den här veckan... Men det är bara att bita ihop så är det snart fredagkväll!

1 kommentar:

  1. Jag längtar också till fredag!
    Hoppas veckan går snabbt!

    SvaraRadera